Even voorstellen..

Wij zijn ProRent Autoverhuur uit Houten

Wat wij het liefste doen?

Jou op weg helpen!

RESERVEER NU

Wie zijn wij

ProRent Autoverhuur is een autoverhuurbedrijf dat is gevestigd aan de korte Schaft 7 in Houten. Door de centrale ligging is onze vestiging makkelijk te bereiken. Lopend, fietsend, met de auto of het openbaar vervoer je staat binnen een handomdraai bij ons voor de deur. Met meer dan 20 jaar ervaring in de autoverhuur weten wij precies hoe we jou kunnen voorzien in de juiste vorm van mobiliteit.

Wagenpark

Om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn beschikken wij over een ruim wagenpark. Personenauto’s van klein tot groot, personenbussen voor 6 tot 9 personen, bestelauto’s van 2,5m³ tot 19m³ (evt. met laadklep) behoren standaard tot onze huurvloot. Maar ook een aanhanger, rolstoelbus of vrachtwagen is leverbaar via ProRent Autoverhuur. Vanzelfsprekend zijn de voertuigen allemaal in uitstekende staat van onderhoud!

Accessoires

Om het jou tijdens de reis zo comfortabel mogelijk te maken bieden wij een ruime keuze met accessoires aan. Een steekkar tijdens de verhuizing, winterbanden/ sneeuwkettingen tijdens de wintersport of een kinderzitje voor de allerkleinste, het behoort allemaal tot de mogelijkheden.

Meer informatie

Onze vestiging is tijdens openingstijden telefonisch of per mail bereikbaar, je kan ons uietraard ook bezoeken op afspraak. Voor het maken van een reservering of overige informatie kan je 24/7 onze website bezoeken of een mail sturen.

Reserveer nu

Jaar ervaring