Even voorstellen..

Wij zijn ProRent Autoverhuur uit Houten

Wat wij het liefste doen?

Jou op weg helpen!

RESERVEER NU

Busje huren Houten

auto huren houten busje huren houten autoverhuur prorent 034

Wil je een busje huren voor het vervoer van spullen? ProRent Autoverhuur in Houten heeft een ruim aanbod bestelauto’s.

Vanuit onze vestiging in Houten kan je een busje huren vanaf 2,5 m³ tot 19 m³. De 19 m³ bakwagens beschikken over een laadlift, ideaal voor een verhuizing! Naast veel ruimte hebben de bussen een hoog laadvermogen en zijn ze allemaal te besturen met een B-rijbewijs.
Naast de verhuur van een busje kan je bij ProRent Autoverhuur ook terecht voor een steekkar, pianokar, verhuisdekens of verhuisdozen.

ProRent Autoverhuur zit gevestigd op het industrieterrein de Schaft, centraal gelegen in Houten en zeer makkelijk bereikbaar met auto, fiets of per openbaar vervoer. Als je een busje (of ander voertuig) komt huren kan je fiets veilig binnen gestald worden. Kom je met de auto? Deze kan je ook goed parkeren in de buurt.

Wil je weten welke busje het meest geschikt is voor een verhuizing? Bel gerust met één van onze medewerkers. Wij staan je graag te woord!

Indien je meteen wilt reserveren kan je dat via onderstaande reserveringsbutton doen.

Reserveer nu

ProRent Autoverhuur Houten
Korte Schaft 7ᴮ
3991AT Houten
030-27 66 099

Gebruik onderstaande Google Maps routeplanner voor de snelste route naar onze vestiging.

Jaar ervaring
Verschillende voertuigen