Even voorstellen..

Wij zijn ProRent Autoverhuur uit Houten

Wat wij het liefste doen?

Jou op weg helpen!

RESERVEER NU

Auto huren Nieuwegein

Wil je een auto huren vanuit Nieuwegein? Kom naar ProRent Autoverhuur in Houten!
Wij zijn makkelijk bereikbaar vanuit Nieuwegein, hebben een ruim aanbod en hanteren scherpe prijzen.auto huren houten busje huren houten autoverhuur prorent 035

Of het gaat om een compacte stadsauto, ruime bestelbus, 9-personen bus of bakwagen met laadlift, bij ons vind je de auto die bij je past. Tijdens de feestdagen of vakantieperiodes hanteren wij extra scherpe tarieven met extra vrije kilometers. Al onze voertuigen hebben een allrisk dekking, 24/7 pechservice in binnen- en buitenland en zijn uiteraard altijd goed onderhouden.

Naast de verhuur van auto’s en bussen bieden wij een groot assortiment accessoires aan. Een steekkar, zitverhoger of dakkoffer behoort tot de mogelijkheden.

Vanuit Nieuwegein is Houten binnen 15 minuten te bereiken. Je eigen auto of fiets kan veilig gestald worden.

Wil je gelijk online reserveren? Druk dan op de onderstaand button, spreek je liever met één van onze medewerkers om samen een keuze te maken, bel dan met 030-27 66 099
Reserveer nu
Auto huren Nieuwegein? ProRent autoverhuur helpt je op weg!

Snel de route naar vanuit Nieuwegein naar onze vestiging?

Gebruik onderstaande Google Maps routeplanner.

Jaar ervaring
Verschillende voertuigen